преди 3 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Ninlay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
И чудото се случи. И спечелих... какъв момент... Получих грешка и бях толкова щастлив... Както и да е, продължих... и да, спечелих отново... и след това продължихме поредица от грешки... . Днес съм в процес на теглене ... да видим ... С чат на живо не можете да го разберете .... постоянният отговор е съжалявам ... как можем да помогнем ... нещо друго. .. От тук нататък продължавайте да правите и екранни снимки...
And the miracle happened. And I won... what a moment.. I got an error and I was so happy... Anyway, I continued... and yes, I won again... and then we went on an error streak.... I'm in in process of withdrawal 5 days today ...let's see... With live chat you can't figure it out....the constant response is sorry..how can we help..anything else... From here on out keep taking screenshot too...
Και έγινε το θαύμα.και κέρδισα...τι στιγμή εκείνη..με έβγαλε ένα error και έμεινα με τι χαρά... Τέλος πάντων συνέχισα...κ ναι ξανακέρδισα ...και μετά πηγαίναμε σερί error....Έχω μπει σε διαδικασία ανάληψης 5ημερα σήμερα ...άντε να δούμε... Με τις ζωντανη συνομιλία δεν μπορείς να βάλεις άκρη....η μονημη απάντηση είναι λυπάμαι..πώς μπορούμε να βοηθήσουμε..σε κάτι άλλο... Από κει και μετά συνέχισε και εγώ να τραβάω στιγμιότυπο οθόνης...
Съжалявам, но не разбрах каква грешка имате предвид.
Бихте ли били по-конкретни, моля?
Имаше ли някакво съобщение за грешка, когато спечелихте, или може би, когато поискахте тегленето?
Надявам се, че всичко ще бъде оправено както трябва и ще можете да получите плащането си.
Кажете ни, ако има нещо, с което можем да помогнем със сигурност.
I'm sorry, but I couldn't understand what kind of error you mean.
Could you be more specific, please?
Was there some kind of error message when you won, or was it when you requested the withdrawal, perhaps?
I hope that everything will be fixed as it should be and that you'll be able to get your payment.
Let us know if there is anything we can help with for sure.
Печелех 1000..€ и това ме изхвърли от играта...отново парите не влязоха никъде...Продължих с друга игра и започнах да получавам възвръщаемост...във всички, но във всички игри, които правех печалба в момента, в който ме изгони ...това казино одитирано ли е някога????? .. позволете ми да си върна тези, които играх, защото ги играх ... О, и все още чакам тегленето.. обработва се ... ще отнеме няколко месеца и ако ... как ще ми помогнете ти знаеш. благодаря
I was winning 1,000..€ and it kicked me out of the game...again the money didn't enter anywhere...I continue with another game and I started getting a return...in all but all the games that were making a profit at the moment it kicked me out out ...has this casino ever been audited????? .. let me take back the ones I played because I played them ... Oh and I'm still waiting for the withdrawal.. it's being processed ... it will take some months and if ... how you will help me you know. thanks
Κέρδιζα 1.000..€ και με πέταξε έξω από το παιχνίδι...ξανά μπήκα πουθενά τα λεφτά...συνεχίζω με άλλο παιχνίδι και άρχισε να παίρνω επιστροφή...σε ολα μα σε όλα όλα τα παιχνίδια που την στιγμή βγάζανε κέρδος με πέταγε έξω ...έχει ελεγχθεί ποτέ αυτό το καζίνο;;;; .. ας πάρω πίσω αυτά που έπαιξα γιατί τα έπαιξα ...Ε και ακόμα περιμένω την ανάληψη..είναι υπό επεξεργασία...θα πάρει κανένα μήνα και αν ...το πώς θα με βοηθήσετε εσείς ξέρετε.ευχαριστω
Това може да бъде наистина интересен случай за нашия екип за оплаквания.
Вярвам, че можем да се опитаме да помогнем с този проблем. Казиното трябва да предостави вашия дневник на играта и всичко трябва да се вижда там, нали знаете.
Така че, моля, подайте жалба, като следвате тази връзка . Обяснете всичко добре и точно както се е случило с нашия екип и включете и сумата, която всъщност чакате да изтеглите.
Моля, уведомете ни, ако сте успели да го изпратите.
This could be a really interesting case for our complaint team.
I believe that we could try to help with this issue. The casino should provide your game log, and everything should be visible there, you know.
So, file a complaint by following this link, please. Explain everything well and exactly as it happened to our team, and include the amount you're actually waiting to withdraw as well.
Please let us know if you were successful in submitting it.
Гликерия, не ми казвай това, защото аз също спечелих и поисках теглене, но както прочетох отнема 3 дни на компанията да освободи парите и след това е въпрос на банка. Направих заявка в събота и начинът да го направя е на картата
Glykeria, don't tell me that because I have also won and have requested a withdrawal but as I read it takes 3 days for the company to release the money and then it's a matter of the bank. I made a request on Saturday and the way to do it is on the card
Γλυκερία μην με λες τέτοια γτι και εγώ έχω κερδίσει και έχω αιτηθεί ανάληψη αλλά όπως διάβασα κάνει 3 μέρες για να αποδεσμεύσει η εταιρεία τα χρήματα και μετά είναι θέμα τράπεζας.εγω έκανα αίτημα το Σάββατο και ο τρόπος να τα κάνω ναμπουν στην κάρτα
Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино?
Бихме искали да чуем актуална информация относно вашето теглене, така че, моля, информирайте ни как върви.
Is your account fully verified at this casino?
We would like to hear any update regarding your withdrawal, so please inform us on how it goes.
Платиха ми нормално за 3 дни както ми казаха и голяма сума..само защото беше първото теглене се притесних, всичко е наред в моя случай
I was paid normally in 3 days as they told me and a large amount..just because it was the first withdrawal I was worried, everything is fine in my case
Πληρώθηκα κανονικά σε 3 μέρες όπως μου είπαν και μεγάλο ποσό..απλά επειδή ήταν η πρώτη ανάληψη αγχώθηκα,όλα καλά για την περίπτωση μου
И така, спечелихте всичките си печалби. радвам се
Мислите ли, че ще продължите и ще играете в това казино сега?
So, you got your winnings all good. I am glad.
Are you going to continue and play at this casino now, you reckon?
Може би бихте искали да напишете и рецензия. Ето връзката, където можете да го направите.
Може да помогне на много други, когато четат за това как работи това казино.
Maybe you would like to write a review as well. Here's the link where you can do so.
It can help many others when reading about how this casino works.
2600 € все още чакат.. Направих училищата и вие се възползвахте.. прости неща.... Всеки път, когато поискам отговор, те са, искате нещо друго, което да ви помогне.... С какво можете да ми помогнете парите ми, които искам ..
2600 € still waiting.. I did the schools and you benefited.. simple things.... Every time I ask for an answer they are you want something else to help you.... What can you help me my money I want..
2600 € ακόμα περιμένω.. εγώ έκανα τα σχολεία και εσύ επωφελήθηκες..απλά πράγματα.... Κάθε φορά που ρωτάω για απάντηση τους είναι θέλετε κάτι άλλο να σας βοηθήσω.... Τι να με βοηθήσεις τα λεφτά μου θέλω..
Във всички големи суми изведнъж създава проблем...Спечелих 2600, но не бяха кредитирани ..5 дни
In all big sums it suddenly gives problem...I won 2600 but not credited ..5 days
Σε όλα τα μεγάλα ποσά ξαφνικά βγάζει πρόβλημα... Κέρδισα 2600 αλλά δεν πιστώθηκαν ..5 μερες
Другото ще ти кажа... какъв вип си? знаете ли, че не можете да теглите повече от 1000 на ден? Аз лично получих много повече от вас и накарах транзакцията директно към картата, а не към банкова сметка.. защото вие писахте тук и имах полза от това, защото пак теглих и пак ми платиха, тези от мен
I'll tell you the other thing... what kind of vip are you? do you know that you can't withdraw more than 1000 per day? I personally got a lot more than you and I had the transaction done directly to the card not to a bank account.. because you wrote here and I benefited from it, because I withdrew again and got paid again, these from me
Θα σου πω το άλλο...τι vip είσαι?το ξέρεις ότι δεν μπορείς να κάνεις ανάληψη ημερησίως πάνω από 1000?εγώ προσωπικά πήρα πολλά περισσότερα σε σχέση με σένα και η συναλλαγή έβαλα να γίνει κατευθείαν στην κάρτα όχι σε τραπεζικό λογαριασμό..όσο για το ότι εσύ έγραψες εδώ και εγώ επωφελήθηκα ασχολίαστο,γιατί ξαναέκανα ανάληψη και ξαναπληρωθηκα,αυτά από εμενα
Ако няма предложена помощ от поддръжката на казиното, трябва да опитате да подадете жалба тук до нашия екип и да видите дали ще можем да помогнем по някакъв начин.
какво ще кажеш
Моля, последвайте тази връзка и опишете добре ситуацията, за да може екипът ни да разбере какво се е случило там.
И със сигурност ни дръжте в течение, моля.
If there is no help offered from the support of the casino, you should try to file a complaint here with our team and see if we'll be able to help somehow.
What do you say?
Please follow this link and describe the situation well, so our team can understand what happened there.
And surely keep us updated, please.
Другото ще ти кажа... какъв вип си? знаете ли, че не можете да теглите повече от 1000 на ден? Аз лично получих много повече от вас и накарах транзакцията директно към картата, а не към банкова сметка.. защото вие писахте тук и имах полза от това, защото пак теглих и пак ми платиха, тези от мен
I'll tell you the other thing... what kind of vip are you? do you know that you can't withdraw more than 1000 per day? I personally got a lot more than you and I had the transaction done directly to the card not to a bank account.. because you wrote here and I benefited from it, because I withdrew again and got paid again, these from me
Θα σου πω το άλλο...τι vip είσαι?το ξέρεις ότι δεν μπορείς να κάνεις ανάληψη ημερησίως πάνω από 1000?εγώ προσωπικά πήρα πολλά περισσότερα σε σχέση με σένα και η συναλλαγή έβαλα να γίνει κατευθείαν στην κάρτα όχι σε τραπεζικό λογαριασμό..όσο για το ότι εσύ έγραψες εδώ και εγώ επωφελήθηκα ασχολίαστο,γιατί ξαναέκανα ανάληψη και ξαναπληρωθηκα,αυτά από εμενα
Всъщност има различен проблем, с който Гликерия се сблъсква.
Освен това, моля, използвайте бутона „отговор", когато пишете публикация, на която искате да отговорите директно на някого, за да може потребителят да бъде уведомен за това.
There is a different issue Glykeria experiences, actually, you know.
Also, please use the "reply" button whenever writing a post you would like to reply to someone directly, so the user can be notified of it.
Видяхте ли екранните снимки по-горе? И кога стана VIP с €1000, които спечели???? Във VIP 2 можете да вземете тези пари, как го направихте??? Изпратете ни снимка, за да ни докажете, че всичко, което твърдите, се е сбъднало.....
Did you see the screenshots above? And when did you become vip with €1000 that you won???? In VIP 2 you can get this money, how did you do it??? Send us a photo to prove to us that everything you claim came true.....
Τα παραπάνω στιγμιότυπα οθόνης τα είδες;;;;;;; Και εσύ πότε έγινες vip με 1000 € που κέρδισες ;;;; Στο VIP 2 μπορείς να πάρεις αυτά τα λεφτά εσύ πως το έκανες ;;; Στείλε μας μία φωτογραφία να μας αποδείξεις ότι έγινε αλήθεια όλο αυτό που υποστηρίζεις.....
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.