НачалоФорумКазинаNinlay Casino - обща дискусия

Ninlay Casino - обща дискусия

 от Glykeria
|
3 595 преглеждания 46 отговора |
|
1 23
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Ninlay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

И чудото се случи. И спечелих... какъв момент... Получих грешка и бях толкова щастлив... Както и да е, продължих... и да, спечелих отново... и след това продължихме поредица от грешки... . Днес съм в процес на теглене ... да видим ... С чат на живо не можете да го разберете .... постоянният отговор е съжалявам ... как можем да помогнем ... нещо друго. .. От тук нататък продължавайте да правите и екранни снимки... file

Автоматичен превод:
Glykeria

Съжалявам, но не разбрах каква грешка имате предвид.

Бихте ли били по-конкретни, моля?

Имаше ли някакво съобщение за грешка, когато спечелихте, или може би, когато поискахте тегленето?

Надявам се, че всичко ще бъде оправено както трябва и ще можете да получите плащането си.

Кажете ни, ако има нещо, с което можем да помогнем със сигурност.

Автоматичен превод:

Печелех 1000..€ и това ме изхвърли от играта...отново парите не влязоха никъде...Продължих с друга игра и започнах да получавам възвръщаемост...във всички, но във всички игри, които правех печалба в момента, в който ме изгони ...това казино одитирано ли е някога????? .. позволете ми да си върна тези, които играх, защото ги играх ... О, и все още чакам тегленето.. обработва се ... ще отнеме няколко месеца и ако ... как ще ми помогнете ти знаеш. благодаря

Автоматичен превод:
Glykeria

Това може да бъде наистина интересен случай за нашия екип за оплаквания.

Вярвам, че можем да се опитаме да помогнем с този проблем. Казиното трябва да предостави вашия дневник на играта и всичко трябва да се вижда там, нали знаете.

Така че, моля, подайте жалба, като следвате тази връзка . Обяснете всичко добре и точно както се е случило с нашия екип и включете и сумата, която всъщност чакате да изтеглите.

Моля, уведомете ни, ако сте успели да го изпратите.

Автоматичен превод:
Glykeria

Гликерия, не ми казвай това, защото аз също спечелих и поисках теглене, но както прочетох отнема 3 дни на компанията да освободи парите и след това е въпрос на банка. Направих заявка в събота и начинът да го направя е на картата

Автоматичен превод:
sakissak74

Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино?

Бихме искали да чуем актуална информация относно вашето теглене, така че, моля, информирайте ни как върви.

Автоматичен превод:

Платиха ми нормално за 3 дни както ми казаха и голяма сума..само защото беше първото теглене се притесних, всичко е наред в моя случай

Автоматичен превод:
sakissak74

И така, спечелихте всичките си печалби. радвам се

Мислите ли, че ще продължите и ще играете в това казино сега?

Автоматичен превод:

Разбира се, има много игри, препоръчвам го без резерви

Автоматичен превод:
sakissak74

Може би бихте искали да напишете и рецензия. Ето връзката, където можете да го направите.

Може да помогне на много други, когато четат за това как работи това казино.

Автоматичен превод:
sakissak74

Така че ще ги оставя тук... filefilefilefile

Автоматичен превод:

2600 € все още чакат.. Направих училищата и вие се възползвахте.. прости неща.... Всеки път, когато поискам отговор, те са, искате нещо друго, което да ви помогне.... С какво можете да ми помогнете парите ми, които искам ..

Автоматичен превод:
Romi

Във всички големи суми изведнъж създава проблем...Спечелих 2600, но не бяха кредитирани ..5 дни

Автоматичен превод:

Другото ще ти кажа... какъв вип си? знаете ли, че не можете да теглите повече от 1000 на ден? Аз лично получих много повече от вас и накарах транзакцията директно към картата, а не към банкова сметка.. защото вие писахте тук и имах полза от това, защото пак теглих и пак ми платиха, тези от мен

Автоматичен превод:

Във всички големи суми изведнъж създава проблем...Спечелих 2600, но не бяха кредитирани ..5 дни

Автоматичен превод:

Ако няма предложена помощ от поддръжката на казиното, трябва да опитате да подадете жалба тук до нашия екип и да видите дали ще можем да помогнем по някакъв начин.

какво ще кажеш

Моля, последвайте тази връзка и опишете добре ситуацията, за да може екипът ни да разбере какво се е случило там.

И със сигурност ни дръжте в течение, моля.

Автоматичен превод:

Другото ще ти кажа... какъв вип си? знаете ли, че не можете да теглите повече от 1000 на ден? Аз лично получих много повече от вас и накарах транзакцията директно към картата, а не към банкова сметка.. защото вие писахте тук и имах полза от това, защото пак теглих и пак ми платиха, тези от мен

Автоматичен превод:

Всъщност има различен проблем, с който Гликерия се сблъсква.

Освен това, моля, използвайте бутона „отговор", когато пишете публикация, на която искате да отговорите директно на някого, за да може потребителят да бъде уведомен за това.

Автоматичен превод:
Romi

Видяхте ли екранните снимки по-горе? И кога стана VIP с €1000, които спечели???? Във VIP 2 можете да вземете тези пари, как го направихте??? Изпратете ни снимка, за да ни докажете, че всичко, което твърдите, се е сбъднало.....


Автоматичен превод:

Това са днешните filefile

Автоматичен превод:

Хей момиче, мъчиш ли се? Опитвам се да ти помогна и да те разбера. Бях много зает

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини