Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаGGBET CASINO НЕ ИЗПЛАЩА!!!!

GGBET CASINO НЕ ИЗПЛАЩА!!!!

 от quartasalvatore748
|
7 649 преглеждания 24 отговора |
|
1 2

Здравейте, регистрирах се за GGBET, защото те са в казино гуру. имаше действие

Успешно рискувах всичко, сега исках да направя плащане от 20 евро чрез myfinity и беше тук 3 дни след използването на документите. Сега получих същия имейл 3 пъти. Трябва да кача документи със селфи и документи, които са изпратени 3 пъти по имейл


ЧИСТА ИЗМАМА КАЗИНО, ПАЗЕТЕ СЕ



Това е само 20 евро и го правят толкова сложно, но аз се справям с принципа



Стойте далеч от КАЗИНО GGBET

Автоматичен превод:
quartasalvatore748

Здравейте.

За съжаление, първата проверка може да отнеме много време. Учтиво ви моля да предоставите всички документи и да сътрудничите на казиното.

Има ли конкретен документ, който ви е трудно да предоставите, моля?

Не се страхувайте да си направите такова селфи, съвсем нормално е.

Автоматичен превод:

Вече бях качил документи в профила си няколко пъти и изпратих селфи с личната си карта по имейл с имейла си днес изпратих селфи с шофьорската си книжка и имейла си отново

понякога е достатъчно


са в профила ми

шофьорска книжка

лична карта


адрес: качих фиша за заплати на моя работодател с моя адрес


допълнително извлечение по сметка с моя адрес и снимка на банковата ми карта



повече не е възможно

Работих достатъчно с казиното

и то заради 20 €

Какво щеше да се случи, ако бях спечелил €200 или €2000?


Трябва да кача и моята кръвна група и колко често ходя до тоалетна?

Редактирано
Автоматичен превод:
quartasalvatore748

Съжалявам, че не сте се запознали предварително с процеса KYC.

Всички документи, които описахте, изглеждат нормални за предоставяне.

Ако бяхте спечелили много, вероятно щяхте да се сблъскате със същата ситуация. Казиното просто трябва да докаже, че вие сте лицето, което е направило депозит, че опцията за депозит или теглене на плащане е свързана директно с вас, едва след като всяка печалба може да бъде обработена и изплатена.

Като алтернатива можете да обмислите използването на криптовалута вместо това или да опитате някакъв анонимен вид казино, за да избегнете проверка.


Автоматичен превод:

Вчера пак си направих селфи в едната ръка с шофьорска книжка, в другата има лист с имейла ми, но трябва да чакаш 3 дни всеки път, когато пращаш документи. Във всеки случай няма да депозирам парите си там. Вчера аз при

National Casino поиска теглене на €100 вчера сутринта

днес беше в банковата сметка👍👍👍👍


с изключение на един проблем тогава

Сега National Casino работи страхотно и бързо



Това искат клиентите, това са услугите

Парите трябва да бъдат по банковата сметка до 3 дни


Редактирано
Автоматичен превод:

Алелуя най-накрая получих одобрената проверка и плащане. 20 € бяха незабавно в моя Myfinity акаунт


Поради това жалбата е отменена от мен

Автоматичен превод:
quartasalvatore748

Здравейте,

каква битка за €20 🙂. Поздравления, желая ви само безпроблемни проверки в бъдеще.

Правилно ли разбрах, че вече сте верифицирани в National Casino , нали?

Автоматичен превод:

Здравей мила Радка


Благодаря ви за духовната подкрепа


Да в Националното казино

Най-накрая всичко върви гладко и БЪРЗО👍👍



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ 😉😘👍

Редактирано
Автоматичен превод:
quartasalvatore748

🙂 Радвам се да помогна малко.

Посещавайте ни често и споделяйте всичко, което си струва да се спомене 😉👍.

Сега се чудя, забелязахте ли нашия летен форум състезание? ( проверете тук ) 🙂

Редактирано
Автоматичен превод:
Radka

Виждам, че сте помогнали на много играчи) това е много важно нещо...имате ли директни контакти с много казино?)

Автоматичен превод:
CasMeister

Честно казано, не мога да кажа.

Не работя директно с представители на казина или свързани партньори.

Като цяло бих казал, че най-вероятно имаме връзка с казина с добра и по-добра репутация.


Автоматичен превод:
Radka

добре, разбрах) разбира се, вашият форум - един от авторитетните форуми в този сектор) и много играчи отиват във вашия форум, за да им помогнете)

Автоматичен превод:
CasMeister

Не ме карайте да греша, бих ви отговорил, но дори не мога да предположа 🙂 - това просто не е моята работа.

Автоматичен превод:
Radka

разбери) съжалявам за този въпрос)

Автоматичен превод:
CasMeister

Всичко е наред. 🙂


Автоматичен превод:

здравейте на всички преди няколко минути спечелих 1000 евро и бях блокиран, защото изглежда имам 2 акаунта какво трябва да означава това???

Автоматичен превод:
daniela1999

Здравейте и честито.

Е, това вероятно означава, че казиното намира няколко прилики с друг акаунт. Вие или някой от вашето семейство/домакинство регистрирали ли сте друга сметка в това казино?

Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля? Освен това, вашият акаунт блокиран ли е временно поради по-нататъшно разследване или за постоянно (което означава, че сте получили имейл за това и вашите печалби са анулирани?

Ако смятате, че не сте направили нищо лошо, подайте оплакване тук .

Ако решите да подадете жалбата, любезно отговорете на всичките ми въпроси там.


Автоматичен превод:

Това казино с истински пари ли е или сайт за прегледи с игри. Не мога да го разбера, честно казано

Редактирано
Автоматичен превод:

Коя е най-добрата игра тук?

Автоматичен превод:

Има ли някакъв вид бонус без депозит или безплатни турнири, където можете да спечелите истински пари

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини