преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bm.bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравей
постигнах максимална печалба на 5 lions megaways в това казино. Текущият ми баланс е 5 500 евро.
Това е директно от техните Общи условия:
6.13 Минималната сума за теглене е 40 EUR / 40 USD / 60 AUD / 60 CAD / 40 CHF / 60 NZD / 200 PLN на транзакция. Максималната сума за теглене е 500 EUR / 500 USD / 750 AUD / 750 CAD / 2500 PLN / 500 CHF / 750 NZD на ден; 1 500 EUR / 1 500 USD / 2 250 AUD / 2 250 CAD / 7 500 PLN / 1 500 CHF / 2 250 NZD на седмица; 5 000 EUR / 5 000 USD / 7 500 AUD / 7 500 CAD / 25 000 PLN / 5 000 CHF / 7 500 NZD на месец.
Мислите ли, че е необходимо да подадете жалба по този въпрос? Вече попитах в чата и те са готови да ме оставят да изчакам 6 седмици, докато тегленето ми бъде напълно обработено. И не мога да поискам тегления, докато ЕДНА друга заявка за теглене е все още активна. Така че, ако решат да ме оставят да чакам 3 дни за заявка за теглене и ако не обработят тези заявки през уикенда - ще трябва да чакам 9-10 седмици, за да бъде изтеглен баланс от 5 500 евро.
В Casinoguru пише - лимити за теглене на месец 30 000 евро - на седмица - 10 000 евро - на ден 5 000 евро. това далеч не е правилно.
Наистина бих се радвал на помощ в този случай, тъй като изобщо не намирам за честно да оставите вашия клиент да чака 1 или дори 2 месеца, за да изтегли печалбите си.
Hi,
i hit a Max win on 5 lions megaways on this casino. My current balance is 5.500 Euro.
This is directly from their Terms and conditions:
6.13 The minimum withdrawal amount is 40 EUR / 40 USD / 60 AUD / 60 CAD / 40 CHF / 60 NZD / 200 PLN per transaction. Maximum withdrawal amount is 500 EUR / 500 USD / 750 AUD / 750 CAD / 2500 PLN / 500 CHF / 750 NZD a day; 1 500 EUR / 1 500 USD / 2 250 AUD / 2 250 CAD / 7 500 PLN / 1 500 CHF / 2 250 NZD per week; 5 000 EUR / 5 000 USD / 7 500 AUD / 7 500 CAD / 25 000 PLN / 5 000 CHF / 7 500 NZD per month.
Do you guys think it is necessary to open a complaint regarding this ? I already asked in chat and they are willing to let me wait 6 Weeks for my withdrawal to be completely processed. And i cant request withdrawals while ONE other withdrawal request is still active. So if they decide to let me wait 3 days per Withdrawal request and if they dont process these requests on the weekend - i would have to wait 9-10 Weeks for a balance of 5.500 Euro to be withdrawn.
On Casinoguru it says - withdrawal limits per month 30.000 Euro - per week - 10.000 Euro - per day 5.000 Euro. this is by far not correct.
I really would appreciate help in this case since i dont find it fair at all to let your customer wait 1 month or even 2 month to withdraw their winnings.
Когато отидете на тегления, ще ви каже какъв е максималният теглене и казината, които имат толкова нисък таван за теглене, няма да променят политиката си, съмнявам се. Това, на което трябва да се надявате, е, че €500 ще бъдат обработени за една седмица и преводът към вашата сметка ще бъде готов за следващата. Винаги проверявайте казино, преди да се присъедините, ако се съмнявате, избягвайте. Това обаче е голяма печалба, така че когато получите печалбите си, насладете й се. Просто ще отнеме време, за да го получите и се опитайте да не се изкушавате да станете нетърпеливи, докато го чакате с риск да загубите част от него.
When you go to withdrawals it will tell you what the maximum withdrawal is and casinos that have such a low withdrawal ceiling won't change their policy I doubt. What you have to hope is that the €500 is processed in a week and the transfer to your account done ready for the next one. Always check out a casino before you join if in doubt avoid. However it's a big win so when you get your winnings enjoy it. It's just going to take time to get it and try not to be tempted to get impatient waiting for it with the risk of losing some.
Здравей и поздравления за теб.
Съжалявам, че го казвам, но nigeljc59 е прав, бих казал. Може да се случи казиното да е намалило лимитите без предизвестие, така че за съжаление не сме разбрали, въпреки че рецензията беше актуализирана съвсем наскоро.
Ще уведомя екипа за данни за това.
Обикновено се опитваме да съветваме играчите да проверяват лимитите, преди да депозират. Лимитите отразяват способността или желанието на казиното да изплаща по-големи печалби. Следователно това е важен аспект, който си струва да се провери предварително. Съжалявам, че не се получи добре за вас. Попитайте ги обаче дали има възможност да се променят лимитите, но не бих давал големи надежди. Жалбата също не изглежда като решение, стига казиното да изплаща според правилата. 🤔
Hi and congratulations to you.
I'm sorry to say that, but nigeljc59 is correct, I'd say. It could happen that the casino has lowered the limits without prior notice, so sadly, we have not found out despite the review having been updated quite recently.
I'll let the Data Team know about this.
Usually, we try to advise players to check the limits before depositing. The limits reflect the casino's ability or willingness to pay out higher winnings. Thus, this is an important aspect worth checking on in advance. I'm sorry it did not work out well for you. However, ask them whether there is a chance to alter the limits, but I would not give it much hope. The complaint also does not feel like a solution, as long as the casino pays out per the rules. 🤔
Получих този имейл от тях ... Те казват, че оттеглянето ми е трябвало да бъде прието, но "грешка" е попречила. Звучи като масивна измама 😀. Да видим какво ще стане. Ако не разрешат тази „грешка" до утре, се съмнявам, че парите ми ще излязат от казиното. Също така намирам за смешно, че нито един представител на казиното не отговаря във форумната нишка относно проблема ми. Има ли начин CasinoGuru да ескалира тази тема до някой по-висок в BM.Bet и да го информира за ситуацията?
I got this mail from them ... They are saying that my withdrawal should have been accepted, but an "error" prevented it. Sounds like a massive scam 😀. Let's see what happens. If they don't resolve this "error" by tomorrow, I doubt my money will make it out of the casino. I also find it funny that no casino representative is responding in the forum thread regarding my problem. Is there a way for CasinoGuru to escalate this thread to someone higher up at BM.Bet and make them aware of the situation?
те са измама, не можах да получа пари в банката, не е истина, те идиоти
they are scam i couldnt get money on banknonto not true them idiotes
Получих този имейл от тях ... Те казват, че оттеглянето ми е трябвало да бъде прието, но "грешка" е попречила. Звучи като масивна измама 😀. Да видим какво ще стане. Ако не разрешат тази „грешка" до утре, се съмнявам, че парите ми ще излязат от казиното. Също така намирам за смешно, че нито един представител на казиното не отговаря във форумната нишка относно проблема ми. Има ли начин CasinoGuru да ескалира тази тема до някой по-висок в BM.Bet и да го информира за ситуацията?
I got this mail from them ... They are saying that my withdrawal should have been accepted, but an "error" prevented it. Sounds like a massive scam 😀. Let's see what happens. If they don't resolve this "error" by tomorrow, I doubt my money will make it out of the casino. I also find it funny that no casino representative is responding in the forum thread regarding my problem. Is there a way for CasinoGuru to escalate this thread to someone higher up at BM.Bet and make them aware of the situation?
Тази стъпка идва в случай, че казиното не ви плати това, което трябва и имате проблеми да получите парите си. Даваме на казината 14 дни, за да сортират всичко необходимо и да ви го изпратят. Ако това не се случи, ние се опитваме да се свържем с казиното. Така че се опитайте да бъдете търпеливи и да попитате за тегленето и какво ще се случи, ако е отменено или ако трябва да се направи нещо.
Това е може би най-разумното нещо.
This step comes in case the casino doesn't pay you what it's supposed to and you have problems getting your money. We give casinos 14 days to sort out everything they need to and send it to you. If this does not happen then we try to contact the casino. So try to be patient and enquire about the withdrawal and what happens if it has been cancelled or if something needs to be done.
That's probably the most sensible thing to do.
разбирам това Но те се свързаха с мен преди 30 часа и ми казаха, че тегленето ми е готово за обработка, но след това възникна „грешка".
Намерих това само по себе си доста тревожно, но го приех. Оттогава те забавят и забавят. Явно вече няма грешка, но ми искат напълно глупави задачи. Много е трудно да се обясни, защото всичко, което искат, е толкова безумно случайно.
Относно бутона "X" (това, което искат, както е показано на екранната снимка) - той никога не е съществувал. Когато им казах това, те написаха другия имейл.
Всичко това е много странно само по себе си. Вече поисках теглене, където трябваше да въведа данните за моя електронен портфейл. И сега трябва да го направя отново? Независимо от това, този „Бутон за теглене на средства" също не работи. Винаги, когато щракна върху него, нищо не се случва. Не води до никъде. Казах им го няколко пъти, в продължение на часове. Техният отговор винаги беше,
„Препратихме заявката ви до нашия отдел за допълнителен преглед. Нашият екип ще я разгледа и ще се свърже с вас възможно най-скоро.
Ако имате нужда от помощ или имате въпроси, просто ни извикайте. Ние сме тук за вас и се радваме да ви помогнем!"
Защо не е възможно да въведат ръчно „Детайли"? Защо трябва да натисна отново бутон в историята на баланса си, за да тегля реално? И въведете подробности, които вече съм въвел. Всичко това няма никакъв смисъл.
По мое мнение те забавят масово, за да не се излагат бързо, за да могат да откраднат възможно най-много пари. Може да греша и това ще бъде разрешено утре, но отговорите им бяха избягване и винаги забавяне.
И най-смешното е, че никой от служителите им изобщо не изпитва нужда да отговаря тук.
I understand that. But they contacted me 30 Hours ago and told me that my withdrawal was ready to be processed but then an "error" occured.
I found that on itself quite alarming, but accepted it. Since then they are stalling and stalling. Apparently there is no error anymore but they are demanding completely nonsense tasks from me. Its very hard to explain because everything they ask for is so insanely random.
Regarding the "X" Button, (what they are asking for as shown in the screenshot) - it never existed. When i told this to them, they wrote the other mail.
All of that is very strange on its own. I already requested a withdrawal where i had to enter the details of my E-Wallet. And now i have to do it again ? Nonetheless, this "Withdrawal funds Button" is not working either. Whenever i click on it, nothing happens. It leads nowhere. I told them that several times, over hours. Their response was always,
"We have forwarded your request to our department for further review. Our team will look into it and get back to you as soon as possible.
If you need any help or have any questions, just give us a shout. We're here for you and happy to assist!"
Why is it not possible for them to enter the "Details" manually ? Why do i need to press a button again in my Balance History to withdraw for real ? And enter details which i already entered. All of this makes no sense at all.
In my opinion they are stalling massively so they dont get exposed to quick so they can steal as much money as possible. I could be wrong and this will be resolved tomorrow, but their responses had been to avoiding and always stalling.
And the funny thing is that none of their employees feels the need to respond here at all.
Трябва също така да бъда честен при предоставянето на актуализации относно случая. Днес BM.Bet поиска моите банкови данни и ме информира по имейл, че тегленето ми определено ще бъде обработено. Така че предполагам, че парите ще бъдат в банковата ми сметка до понеделник или най-късно до вторник. Важно е обаче да се отбележи, че това е само първото от 11 тегления, така че ще видим как ще се развият останалите. Просто реших, че ще бъде честно да дам актуализация.
I also have to be fair in providing updates regarding the case. BM.Bet asked for my bank details today and informed me via email that my withdrawal will definitely be processed. So, I assume the money will be in my bank account by Monday, or at the latest, by Tuesday. However, it's important to note that this is only the first of 11 withdrawals, so we'll see how the others go. I just thought it would be fair to give an update.
Сега за съжаление е потвърдено, че това казино е пълна измама. Заявката ми за теглене от 5 август 2024 г. беше анулирана поради „техническа грешка". По имейл ме увериха, че преводът ще бъде обработен. Предоставих цялата необходима информация, необходима за обработка на моето теглене.
Сега, както можете да видите на приложената екранна снимка, ме информират, че заявката ми за теглене е отменена поради „работи по поддръжката". Това силно ми напомня за друго казино, където вече бях измамен с €2000: Scatterhall. Те твърдяха точно същото и продължаваха да забавят изплащането, докато в крайна сметка не беше извършено изплащане.
Просто от логическа гледна точка: Дори ако трансферът е бил отменен по някакъв начин, което изобщо няма смисъл, защо те не могат да го обработят ръчно? Сега отново съм в началото на така наречената „опашка" и трябва да чакам още 4-5 дни, за да ми кажат, че тегленето ми се обработва, само за да бъда измамен отново.
От този момент нататък отговорността е и на CasinoGuru, тъй като става очевидно, че това казино е пълна измама. Само на Trustpilot други трима души са докладвали за точно същия проблем като мен. Значи са известни поне четири еднакви случая. Моля най-малкото да бъде издадено предупреждение до разрешаване на висящите дела и да не се дава повече време на казиното да мами хора и да краде пари. Не мисля, че е твърде много за искане.
It is now unfortunately confirmed that this casino is a complete scam. My withdrawal request from August 5th, 2024, was canceled due to a "technical error." I was assured via email that the transfer would be processed. I provided all the necessary information required to process my withdrawal.
Now, as you can see in the attached screenshot, I am being informed that my withdrawal request was canceled due to "maintenance work." This strongly reminds me of another casino where I was already scammed out of €2,000: Scatterhall. They claimed exactly the same thing and kept delaying the payout until, in the end, no payout was made.
Just from a logical standpoint: Even if the transfer was somehow canceled, which makes no sense at all, why are they unable to process it manually? Now, I am back at the beginning of the so-called "queue" and have to wait another 4-5 days to be told that my withdrawal is being processed, only to be scammed again.
From this point on, the responsibility also lies with CasinoGuru, as it is becoming obvious that this casino is a complete scam. On Trustpilot alone, three other people have reported the exact same problem as I have. So at least four identical cases are known. I am asking at the very least for a warning to be issued until the pending cases are resolved, and to not give the casino more time to scam people and steal money. I don't think that's too much to ask.
Виждам, че не сте се движили много, но имате открита жалба и ако това продължи, нашият екип ще се опита да се свърже с казиното и да ви помогне. Това не е приятна ситуация и със сигурност го разбирам и бих искал да видя разрешение. Така че, ако имат работа по поддръжката, дали е в областта на тегленията или цялото казино? Опитахте ли да попитате дали ще помогне да въведете друг метод на плащане и да теглите с него? Намирам всичко това странно, но вярвам, че скоро ще заработи и постепенно ще получите парите си.
Въпреки че вероятно не е това, което искате да чуете, но ще трябва да бъдете търпеливи, въпреки че знам, че сте имали достатъчно.
Дано се получи.
I see you haven't moved much, but you have an open complaint and if this continues, our team will try to contact the casino and help you. It's not a pleasant situation and I certainly understand that and I'd like to see it resolved. So if they have maintenance work, is it in the area of withdrawals or the whole casino ? Have you tried asking if it would help to enter some other payment method and withdraw using that ? I find it all strange but I believe it will be up and running soon and you will gradually get your money.
Although it's probably not what you want to hear, but you'll have to be patient even though I know you've had enough.
Hopefully it will work out.
братко, talismania е измама, това не е добре, боже мой
brother , talismania er scam , that is not good, omgd
брато няма да бъда негативен но ще ти е трудно да вземеш пари все едни и същи букмейкъри в интернет измамници залагай в държавния букмейкър където живееш най добре е безопасен трафик плащане плащане без проблеми това, което се прави през интернет, учудвам се, че властите правят нещо, или всички са вързани внимавайте, че чакате 20 дни и пак не знаете дали ще получите игра на нерви. Става въпрос за тези измамни талисмани, които са идиоти.
brother, I won't be negative, but it will be difficult for you to get money, they are all the same bookmakers on the Internet, fraudsters, bet in the state bookmaker where you live, the best is safe traffic, payment, payment without problems, what is done over the Internet, I am surprised that the authorities do something, or are they all tied up be careful that you wait for 20 days and you still don't know if you will get a game of nerves. It's about these fraudulent talismans who are idiots.
Актуализация на ситуацията: Първата заявка за теглене на 500 евро беше приета и преведена в моя акаунт в Jeton. Мисля, че това може да се разглежда като искрица надежда. Искрено се надявам и следващите 10 трансфера да минат, за да не се тревожа повече.
Update on the situation: The first withdrawal request of 500 euros was accepted and transferred to my Jeton account. I think this could be seen as a glimmer of hope. I sincerely hope that the next 10 transfers will also go through, so I don’t have to worry any further.
Добро начало бих казал. Надявам се също, че всичко ще върви гладко оттук нататък и ще получите всички пари, както трябва. Ще бъда тук, ако нещо се усложни или за вашата положителна актуализация. 😉
A good start I would say. I also hope that everything will go smoothly from now on and you will get all the money as you should. I'll be here if anything gets complicated or for your positive update. 😉
Здравейте, успяхте ли да изтеглите всички пари? Чакам от 13-ти да бъде обработено първото ми теглене и сега е 19-то. Моля, кажете ми, много се притеснявам.
Hello, did you manage to withdraw all the money? I've been waiting since the 13th for my first withdrawal to be processed and it's now the 19th. Please tell me, I'm very worried.
Salut ai reușit să scoți toți bani ? Eu aștept de pe 13 sa mi se procedeze prima retragere și suntem acum pe 19 te rog sa îmi zici sunt foarte ingrijorat
Може би опитайте следващия път да използвате бутона "отговори", ако искате да зададете въпроса си на конкретен потребител. По този начин той/тя може да бъде уведомен за вашето съобщение. 😉
Видях жалбата ви и че нашият екип трябва да изчака 14 дни, преди да може да се намеси.
Там сте написали, че сте били верифицирани два пъти в това казино, така че мога ли да попитам как така? Тъй като казахте, че това е първото ви теглене, затова се чудя всъщност. 🤔
И също, само за да бъде ясно. В кое казино изпитвате това, защото сте писали тук в нишката на Bm.Bet Casino ? 🤷♀️
Maybe try next time to use the "reply" button if you want to ask your question to some particular user. That way he/she can get notified about your message. 😉
I saw your complaint and that our team needs to wait 14 days before they can intervene.
You wrote there that you have been verified twice at this casino, so may I ask how come? Because you said that this is your first withdrawal, that is why I wonder actually. 🤔
And also, just to be clear. At which casino do you experience this because you wrote here to the Bm.Bet Casino thread? 🤷♀️
И така, акаунтът ми беше потвърден за първи път с екранна снимка и след като се оттеглих, ми беше поискана екранна снимка с моя ID и отзад, за да се вижда на друго устройство, така че сметката ми в казиното да бъде видима, глупаво, те все още не са одобрени моето оттегляне
So my account was verified the first time with a screenshot and after I withdrew I was asked for a screenshot with my ID and on the back to be seen on another device so my casino account would be visible, stupid, they still haven't approved my withdrawal
Așadar mi sa verificat contul prima data total cu scrinshot și după când am retras mi sa cerut scrin cu buletinul și în spate sa se vadă pe alt dispozitiv contul meu de casino sa fie vizibil o prostie încă nu miau aprobat retragerea
Честно казано, този вид процес на проверка обаче не е нищо необичайно.
Успяхте ли да го изпратите?
Моля, потвърдете името на казиното, където сте изпитали това, тъй като сте писали в друга тема за казино и жалбата ви е подадена за друго казино.
To tell you the truth, this kind of verification process is nothing unusual, though.
Were you able to send it?
Please confirm the name of the casino where you experienced this, as you wrote to a different casino thread and your complaint was filed for another casino.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.