Здравейте, бих казал, че това не е точно стандартна практика, която едно казино трябва да прави. Един депозит е добре и обикновено това е депозит за проверка, но да ви кажа, че всичко може да отнеме няколко месеца, но не е задължително, когато депозирате отново, ми се струва прекалено.
За съжаление най-лошото нещо, което можеше да се случи, се случи и аз проверих прегледа на това казино и това е измама, точно както казвате. Ако не сте го гледали, проверете сами. Имаме също така написано, че казиното използва безсмислени извинения, за да не плаща на играчи, така че ме е страх докъде ще стигне това.
Бих ви препоръчал даподадете жалба при нас, но предполагам, че единственото, което ще постигнете, е да намалите индекса на безопасност, който и без това е нисък.
Както и да е, ако се интересувате, ето линк.
Съжалявам, че играхте тук и се надявам, че ако решите да играете някъде по-късно, това ще бъде по-добро казино.
Hi, I would say that this is not exactly a standard practice that a casino should do. One deposit is fine and usually it's a verification deposit, but to tell you that everything can take a few months but doesn't have to when you deposit again seems to me to be over the top.
Unfortunately the worst thing that could have happened did happen and I checked the review of this casino and it's a scam just like you say. If you haven't seen it, check it out for yourself. We also have it written that the casino is using nonsensical excuses to not pay out players, so I'm afraid of where this is going to go.
I would recommend you to file a complaint with us, but I suppose the only thing you will achieve is to lower the safety index, which is already low.
Anyway, if you are interested, here is the link.
I'm sorry you played here and I hope that if you decide to play somewhere later, it will be a better casino.