НачалоФорумКазинаBetfoxx измами с теглене и поддръжка

Betfoxx измами с теглене и поддръжка

преди 4 месеца от marvinrossififa
|
23 978 преглеждания 548 отговора |
|
1 2...28
преди 4 месеца

На 20 юли поисках теглене на 500 евро чрез крипто от Betfoxx. Имат време за обработка до 72 часа. След многократни запитвания няколко пъти казаха „през деня" и след многократни неверни твърдения в чата на живо винаги казваха, че отговорният отдел не е отговорил. И за капак на всичко, от вчера нищо не е отговорено - не получавате отговор по имейл или чат на живо. Чатът на живо се отваря и можете да видите, че се чете, но всеки агент игнорира съобщенията. Това изглежда като умишлена кражба, нали? Ще видя ли парите си? може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
marvinrossififa
преди 4 месеца

Здрасти.

Първо, бих искал да кажа, че сме щастливи, че стигнахте до тук. От моя гледна точка едно прилично казино би трябвало по някакъв начин да може да изработи такова забавяне или да предложи опции. Говорейки за това, случвало ли се е нещо подобно? при тези обстоятелства казината обикновено опитват различен метод на плащане, за да изпълнят заявката за теглене. Честно казано, чувствам, че току-що са ви казали.

Е, ние имаме изключително отдаден екип от експерти, които се опитват да разрешат тези проблеми чрез, да кажем, разсъждения с представителите на казиното. Вие сте повече от добре дошли да се свържете с тях, ако казиното не успее да ви плати до края на седмицата. Технически, ние даваме на всяко казино справедлив шанс - 14 пълни дни - да разреши проблема без наша намеса.

Има обаче един момент, който ме притеснява.

Въпреки че това казино Betfoxx не е в списъка досега, прегледът е в ход. За съжаление резултатите са доста лоши. Текущият вътрешен индекс на безопасност е 2,8, равен на „много лошо" описание. Просто казано, играта в това казино е много рисковано и същото важи и за тегленията.

От друга страна, това може да е възможност и за двете страни. Ако те желаят да сътрудничат, ние ще направим каквото можем, за да ви помогнем.

Въпреки факта, че има останало време за казиното, желаете ли да подадете жалба?


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Първо благодаря много за бързия отговор!

Опитах се да използвам различен метод за теглене, но той беше игнориран или блокиран.

Видях друг потребител на вашия сайт, който има абсолютно същия проблем с Betfoxx като мен. Отлага се и след това се игнорира след по-дълъг период от време.

Разбира се, че бих бил готов да сътруднича, но какво трябва да направя, за да ми помогнете и да се свържете с казиното?


Поздрави

Марвин Рос

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Още нещо,

Ако наистина е кражба, тогава защо изплащането все още е в чакащо теглене? Можеха просто да ме блокират, нали?

Какво бихте направили, ако нищо друго не се случи?

500 евро са много за мен O:

Автоматичен превод:
marvinrossififa
преди 4 месеца

Е, съжалявам, че молбата ви беше игнорирана. Но не се учудвам на такова казино, защото, както каза Радка, това не беше най-добрият избор.

Ако сте в състояние да сътрудничите, можете да подадете жалба до нас и нашият екип ще се опита да ви помогне да се свържете с казиното, но дали те ще отговорят и ще се опитат да разрешат нещата, не ви съветвам. Ако не го направят, тогава ще има последствия.

Така че, ако се интересувате, можете да подадете жалба тук на този линк . ⬅️

влизаш ли


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, върнах се чрез чат линия относно предстоящото си теглене от 22 август 2024 г., извърших всички действия, предложени от агента, и чакам отговор по имейл вече 2-ра седмица.. обмислям дали да не пусни оплакване.. file

Автоматичен превод:
herberthinemoa
преди 3 месеца

Здравейте, ако това продължава повече от две седмици, определено бих пуснал жалба, ако ситуацията не се е променила.

Но позволете ми да ви задам няколко въпроса. Верифицирани ли сте вече в казиното? Питам, защото там виждам съобщение, че трябва да качите личната си карта/паспорт.

Следващото нещо, което забелязах е, че на нашия уебсайт имаме ограничение за теглене от 1000 на ден. Имате теглене, което надвишава тази сума. Казиното не ви каза нищо за това? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Здравей Джаро, да, проверен играч съм. Мога да тегля само чрез крипто, идентификационният номер/паспортът за качване е за опцията за теглене на виза.

Опитах да използвам тази форма на теглене, тя просто се връща обратно към моя акаунт на играч.: file

що се отнася до лимитите за теглене, те ги имат..

Автоматичен превод:
herberthinemoa
преди 3 месеца

Добре, и казиното също така ви дава отговор защо продължава да се връща към вашата сметка. Може би е добра идея да ги попитате за лимити или подобни неща, защото това може да ви пречи да теглите. Също така, използвахте ли същия метод за теглене, както за депозиране?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не, депозирах чрез виза и те позволяват само крипто теглене..

все още няма отговор по имейл и чат линия казва, че не могат да помогнат, тъй като нямат нищо общо с плащанията..

Автоматичен превод:
herberthinemoa
преди 3 месеца

В този случай бих препоръчал да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне, ако никой не ви отговори.

Можете да го отворите тук на този линк . ⬅️

Какво мислите, ще го направите ли?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, имам абсолютно същия проблем с betfoxx !!! Ден 8 от моето теглене на £500 предстои.

Някой получавал ли е средства?

Автоматичен превод:
rachelbedford80
преди 3 месеца

Вашата сметка вече е потвърдена в това казино и имали ли сте успешно теглене там преди?

Казиното даде ли ви някакво обяснение относно вашето плащане?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, да, доколкото знам, нямам отговор на имейли.

чат на живо просто кажете, че това е друг отдел и те не могат да помогнат на x

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Сега казаха, че имат проблеми

file

Автоматичен превод:
rachelbedford80
преди 3 месеца

Така че се надяваме, че ще успеят да го поправят скоро и ще се свържат с вас.

Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имате ли радост от тегленията, момчета?.. В момента съм след 1 седмица, все още чакам потвърждението да бъде потвърдено.. Отговорите по имейл се забавят. Всеки път, когато видя чата на живо, просто получавам отговор „ще го предадем на съответния отдел".. Толкова съм им ядосан, не искам да го показвам в съобщенията си, в случай че просто блокират акаунта ми... Единственият начин Виждам, че сега ще кандидатствам за връщане на плащане към моята банка.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

На 27 септември поисках теглене на £500 Беше ми казано, че времевата рамка за тегления е от 1 до 5 дни, оттогава ми казаха, че 62.1 от T&C държавните плащания обикновено се обработват в рамките на 72 часа след одобрението им от отдела за плащания, но може да отнеме до 15 дни, те имат посочена времева рамка за получаване на плащания, след като заявката бъде одобрена, но те нямат времева рамка, в която да поискате теглене до отдела за плащания, който го одобрява.

акаунтът ми е напълно проверен и получих теглене от тази компания, така че не разбирам какво се случва.

ще закрия тази сметка не само поради дългото чакане на изплащанията, но и защото можете да изтеглите само една сума минимум £500 максимум £500

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имате ли радост от тегленията, момчета?.. В момента съм след 1 седмица, все още чакам потвърждението да бъде потвърдено.. Отговорите по имейл се забавят. Всеки път, когато видя чата на живо, просто получавам отговор „ще го предадем на съответния отдел".. Толкова съм им ядосан, не искам да го показвам в съобщенията си, в случай че просто блокират акаунта ми... Единственият начин Виждам, че сега ще кандидатствам за връщане на плащане към моята банка.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, бих искал да кажа, че в началото даваме на казината 14 дни, за да решат KYC и тегленето на играчи. Виждам, че чакате цяла седмица и все още не сте научили нищо ново, предполагам. Ако двете седмици изтекат, можете да опитате да подадете жалба до нас, преди да поискате възстановяване на плащане. В някои случаи това може да е последният шанс да си върнете парите, но също така може да означава, че няма да можете да играете в много казина, защото бих казал, че го смятат за „измама".

Бих се опитал също да изчакам, докато завършите проверката, и след това да видя какво ще се случи.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

На 27 септември поисках теглене на £500 Беше ми казано, че времевата рамка за тегления е от 1 до 5 дни, оттогава ми казаха, че 62.1 от T&C държавните плащания обикновено се обработват в рамките на 72 часа след одобрението им от отдела за плащания, но може да отнеме до 15 дни, те имат посочена времева рамка за получаване на плащания, след като заявката бъде одобрена, но те нямат времева рамка, в която да поискате теглене до отдела за плащания, който го одобрява.

акаунтът ми е напълно проверен и получих теглене от тази компания, така че не разбирам какво се случва.

ще закрия тази сметка не само поради дългото чакане на изплащанията, но и защото можете да изтеглите само една сума минимум £500 максимум £500

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте и благодаря за опита, който описахте. Така че, ако е дълго чакане за теглене, за което решите да затворите акаунта си, не ви обвинявам. В днешно време има много възможности за играчи и можете да изберете нещо, което ви подхожда повече.

Какъв метод на плащане използвахте за теглене?

Автоматичен превод:
1 2...28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини