НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 634)

преди 1 година от kirekin
|
1 574 075 преглеждания 12 180 отговора |
|
1...633 634 635...651
apkitt88
преди 6 дни

Този сайт е манипулиран по дяволите! Беше блокиран, тъй като се върна като betti1! игрите не са оригинални.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Обсъждате да се свържете с Chase по отношение на това, че Nikotpf (Niko Technologies) е в списък за наблюдение/черен списък на FCA, смятате ли, че си струва да им изпратите тази информация? или просто да чакаме омбудсмана?

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 6 дни

Бих искал също да знам отговора на това

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 6 дни

Бих искал да мисля, че това ще накара Чейс да разследва правилно, но след като се справих с тях от първа ръка, очаквам просто да кажат „очакваме решението на омбудсмана" или нещо в този дух

Автоматичен превод:
tharm
преди 6 дни

Вече получих моите възстановявания. Може би сте искали да изпратите това на някой друг?

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Само едно предупреждение за хората, които повдигат сторнирания на плащания за неполучени стоки, направих това с Lloyds срещу coolcs2 и моята банка се свърза с мен с молба за получаване на покупка и т.н.! Така че не винаги е най-добрият маршрут за слизане

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Да, но всичко, което казвате, е, че не сте получили касова бележка от търговеца. Нямаше потвърждения по имейл или нищо. Но фактът, че показва името на търговеца в банковото извлечение, е ясен знак, че покупките са били валидни.

Edited
Автоматичен превод:
преди 6 дни

Всички ли откриват, че търговците не отговарят, но банките таксуват обратно под стоки и услуги? Надявам се, че един търговец ще възстанови средствата, но банката каза да се върне плащането, тъй като почти всяка транзакция е на една и съща стойност и не е поискано разрешение

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Мъдрата банка спи...

Моят график за оспорване: 20 септември 2024 г. – Започнахме да разглеждаме оспорването ви [Това е текущото състояние]

Подробности за спора: Мисля, че бях измамен. Оторизирах транзакциите поради съобщенията, които получих преди това, че съм избран да участвам в лотария или мрежови награди или да тегля награди.

Те казват, че ако искам спорът ми да успее, да представя полицейски протокол. Да кача ли доклада за измами в действие или референтен номер? Може би ще закрият сметката ми поради хазартни транзакции.


Edited
Автоматичен превод:
преди 6 дни

Някой знае ли дали има значение, че на моята карта Visa не е поискано удостоверяване нито чрез приложение, нито чрез текстово съобщение?

Автоматичен превод:
Anonymized835
преди 6 дни

Приятелю, спри да изпращаш спам... Разбрахме, че си излязъл, но си написал 15 съобщения тук само днес

Автоматичен превод:
orangeworld
преди 6 дни

Има ли ограничение? Това не е ли форум за питане и споделяне на съвети

Автоматичен превод:
Anonymized835
преди 6 дни

Tbf всички съвети вече са във форума. Отделете малко време, за да го прочетете правилно. Може да бъде доста досадно да продължавате да повтаряте едни и същи отговори отново и отново за заявките на хората. Ние не сме платени адвокати, така че ако искате безплатно, поне положете малко усилия да прочетете информацията. Всичките ви 12 въпроса през последните 24 часа получават отговор тук.

Edited
Автоматичен превод:
Anonymized835
преди 6 дни

Няма ограничение, защото хората обикновено не са толкова досадни.

Автоматичен превод:
JosieRosie46 deleted the post
calumharris
преди 6 дни

не

Kess innovation Plc е камбоджанска компания, която е подобна на работата на Uber


включително автомобили под наем

и купуват стоки и услуги

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Все още ли продължават сторниранията? Kess предостави на Revolut изфабрикувани доказателства за моето връщане на плащане, което ги накара да застанат на тяхна страна.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

да те все още продължават


те просто не могат да изфабрикуват нищо в моя случай

защото не видях да не се предоставя услуга revlout


казах, че стоките все още не са доставени до крайния срок


така че дори и да предоставите фалшива разписка, аз все още не съм получил смазката, която е фалшива, която измислих.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Revolut са такъв кошмар. Успях да направя стоки и услуги, но бях отхвърлен на първия етап поради това, че плащанията са банкови/парични преводи - не бяха. Беше от моята карта, но маскиран, за да изглежда като трансфер. Масово оплакване с тях по имейл, на което те също не са отговорили. FOS няма да се забавлява, докато не получи последното писмо от revolut. Такава бъркотия 😩

Автоматичен превод:
преди 6 дни

не

Kess innovation Plc е камбоджанска компания, която е подобна на работата на Uber


включително автомобили под наем

и купуват стоки и услуги

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Revolut отхвърли моето възстановяване на плащане. Транзакцията беше маркирана като паричен превод.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

просто исках да маркирам нещо, което може да засегне другите, които следват тази тема.

Наскоро подадох както подробна жалба, така и потребителски преглед на Casino Guru относно Betti1.com — едно от няколкото офшорни казина, използващи съмнителни практики като:

Приемане на играчи от Обединеното кралство, въпреки че не са лицензирани от UKGC

Маскиране на транзакции под несвързани имена на търговци

Разрешаване на депозити на базата на кредитни карти чрез скрити канали

Игнориране на заявки за достъп до субекти на GDPR, дори когато са подадени официално

Въпреки уважението и подкрепата на ясни факти, Casino Guru отхвърли както жалбата, така и прегледа. Единственото дадено обяснение беше, че не отговаря на критериите им - въпреки че съдържанието се основаваше единствено на личен опит и опасения, свързани със съответствието.

Междувременно Betti все още държи 6.6/10 „Над средното" оценка за безопасност на техния сайт и те активно популяризират казиното с партньорски връзки и бонус банери. Няма реални предупреждения, видими за играчите от Обединеното кралство.

Това повдига някои тревожни въпроси:

Как могат платформите да претендират, че защитават играчите, докато филтрират легитимната критика?

Има ли конфликт на интереси, когато едни и същи казина, които се преглеждат, помагат за генерирането на приходи от партньори?

Просто си помислих, че това си струва да повдигнем тук - особено с толкова много хора, работещи с търговци с маска на MCC и без начин за възстановяване на плащания. Ако дори не можем да споделим опита си в платформите за прегледи, проблемът само нараства.

Ще се интересувам да чуя дали някой друг е имал отзиви или оплаквания, блокирани по този начин.

Автоматичен превод:
calumharris
преди 6 дни

Бил е маскиран, за да изглежда като прехвърля 🐀

изпратете им жалба по имейл

Автоматичен превод:
1...633 634 635...651
Отидете на страницаот 651 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини